Geen geld ontvangen? Schakel incassobureau in
Een incassobureau inschakelen. Wanneer is dit nodig en wat moet je doen? In deze tekst komt alles naar voren wat jij hierover moet weten. Het begint bij een vervelende situatie. Betaald een klant jouw welverdiende geld niet op tijd? Dit is zeer vervelend. Als eerst heb jij waarschijnlijk gebruik gemaakt van een betalingsherinnering en een aanmaning. Het kan zo zijn dat dit ook geen effect heeft gehad. Is hier sprake van dan kom je bij een incassobureau terecht. Dit is een erg goede oplossing om het geld wel te ontvangen, zonder een eventuele fijne relatie met een klant te verliezen.
Inschakelen hoeveel en hoe vaak jij wilt
Het inschakelen van incassobureau Credifin Nederland kan meerdere malen, maar ook eenmalig. Soms komt het voor dat er maar één factuur betaald moet worden, maar het kan ook zijn dat er nog meerdere facturen openstaan. Voor beide gevallen kun je bij hun terecht. Hierbij zit er ook geen verplichting in de hoogte van het bedrag. Het maakt dus niet uit hoe hoog het bedrag is van de openstaande factuur. Door het No Cure, No Pay-incasso systeem loop jij geen kostenrisico. Dit houdt namelijk in dat jij geen kosten hebt als het helaas niet is gelukt.
Hoe dien ik een incasso in?
Het indienen van een incasso via Credifin Nederland is zeer gemakkelijk. Het is binnen vijf minuten te doen. Voor deze laagdrempelige manier om een betaling te ontvangen begin je bij een online account aan te maken of in te loggen als je al een account hebt. Vervolgens upload je de openstaande factuur en gaan ze direct aan de slag. Daarbij kun jij 24/7 het incassotraject inzien via jouw online dossier. Als het traject is geslaagd krijg jij dezelfde week het geld nog op jouw rekening.